ریپورتاژ آگهی در ویکی فودز مشاوره راه اندازی رستوران: قوانین طلایی :: دیگ سنگی

دیگ سنگی

اخبار مد | اخبار گردشگری | اخبار خودرو | اخبار فناوری

دیگ سنگی

اخبار مد | اخبار گردشگری | اخبار خودرو | اخبار فناوری

سلام. به وبلاگ دیگ سنگی خوش آمدید. در دیگ سنگی هدف بر آن است که از گوشه و کنار ایران و جهان، تازه ترین اخبار در هر زمینه ای را گردآوری کنیم و در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

طبقه بندی موضوعی

مشاوره راه اندازی رستوران: قوانین طلایی

مشاور راه اندازی رستوران همیشه قوانین و اصول کلی را به شما  دیکته خواهد کرد که باید تمام آن ها را در راه اندازی فست فود یا رستوران یا کافی شاپ به کار بندید.

در اینجا به صورت فهرست وار به این قوانین اشاره می کنیم:

1-    تمام کارهای رستوران داری به شکل تیمی جلو می روند.

2-    اگر می خواهید از رقبای خود بزرگ تر و موفق تر باشید باید از آن ها بهتر عمل کنید.

3-    کسب و کار رستورانی پیش از هر چیزی برای ارائه ی لذت و شادی به مشتریان در فرآیند است، سپس باید به سودآوری و کسب منافع خود و کارکنان پرداخت.

4-    راز موفقیت آن جاست که یک اشتباه را دو بار تکرار نکنیم.



5-    حق همیشه با مشتری نیست، اما مشتری ها همیشه مشتری هستند و مشتری ها حق دارند که اشتباه کنند.

6-    کارکنان رستوران همیشه باید با دقت و به درستی وظایف خود را انجام دهند. اگر کارکنان رستوران اشتباه کنند، این شما هستید که اشتباه کرده اید.

7-    هرگز روی مشتری های خود آزمون و خطا انجام ندهید. آزمایشات روی غذاهای جدید یا متدهای جدید را به صورت پنهانی صورت دهید.

8-    به استانداردها به ویژه استانداردهای ایزو در بخش مواد غذایی توجه داشته باشید و آن ها را به کار بگیرید.



9-    هر روز خود را به چالش بکشید. آیا شما کارهای درست را در فرمول رستوران داری خود قرار داده اید و آیا این درست ها را به درستی انجام می دهید؟

10-    به یاد داشته باشید که مشتری ها ممکن است اشتباهات آشپزخانه ی رستوران را ببخشند، اما آن ها هرگز اشتباهات سرویس دهی و خدمات را نخواهند بخشید و از یاد نخواهند برد.

11-    در تصمیمات و سیاست گذاری های خود شتاب زده عمل نکنید.

12-    به کارکنان خود انرژی مثبت بدهید تا آن ها به مشتریان رستوران احساس خوبی را منتقل کنند.

13-    مرتبا تحت آموزش های جدید باشید. مدیران و کارکنان رستوران ها باید با جدیدترین متدهای رستوران داری دنیا همگام باشند.

14-    به بالاترین سطوح پاکیزگی و نظافت در دو نوع درونی و با ظاهر بیرونی آن پایبند باشید.

15-    تغییرات و اصلاحات به ظاهر کوچک و کم اهمیت می توانند 1000 برابر در موفقیت رستوران شما موثر باشند.

16-    میانه رو بودن یعنی شما بهترین در میان بدترین ها باشید یا این که بدترین در میان بهترین ها باشید. هیچ کدام این ها معنای حقیقی موفقیت نیست.

17-    کارکنان شما نخستین بازاریابی تان هستند. هرگز بدتر از آن چیزی که با مشتریانتان رفتار و برخورد می کنید، با کارمندان خود رفتار نکنید. کارمندان و کارکنان شما نیز به همان اندازه ی مشتریان رستوران باارزش و مهم هستند. در نهایت این رضایت کارکنان است که به رضایت مشتریان رستوران منجر می شود.

18-    فروش چیزی ست که قرار است در نهایت به آن برسید. ممکن است شما بهترین غذاها و خدمات را ارائه دهید، اما در نهایت آن چیزی که به فروش می رسد و مشتری ها سفارشش می دهد، موفقیت شما را شکل خواهد داد. باید با کمک گرفتن از مشاوره راه اندازی رستوران، منویی جذاب و پرفروش طراحی کنید.

19-    سرویس دهی خوب به این معناست که هرگز مشتری برای چیزی درخواست نداشته باشد و همه چیز برای وی از پیش مهیا شده باشد.

20-    به یاد داشته باشید شما همان چیزی را به دست می آورید که استحقاق آن را دارید. همان اندازه که تلاش می کنید به دست خواهید آورد.



  • samira naghibi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی