اخیرا اعتراض کاربران استرالیایی در خصوص مشکلی در اپل واچ سری 4 شنیده می شود. این کاربران از بوت لوپ در ساعت اپل واچ سری 4 شکایت دارند و می گویند که هنگام تغییر ساعت اپل واچ سری 4 به ساعت تابستانی، این ساعت ها بوت لوپ کرده و یا ساده تر بگوییم از کار می افتند.

 

علت بوت لوپ ساعت های اپل واچ سری 4

اما به گفته ی کارشناسان علت بوت لوپ و از کار افتادن ساعت های اپل واچ سری 4 هنگام تغییر به ساعت تابستانی، مربوط به یکی از فیس های ماژولار که با فعالیت کاربر مرتبط است، می باشد. این ماژولار زمانی که قرار باشد نمودار امروز را با اختلاف ساعت نمایش دهد، دچار مشکل می شود. با این مشکل اپل واچ سری 4 به مشکل برخورد کرده و هنگ می کند و در نهایت از  کار می افتد.

دیجیاتو توضیح می دهد در حالی که فیس مورد بحث با فعالیت کاربر در حالت نمایش قرار بگیرد، ساعت به لوپ ریبوت وارد شده و واچ او اس نمی تواند بالا بیاید.

 

 

به گفته ی دیجیاتو این مشکل از آن جایی ناشی می شود که هر بار که ساعت روشن می شود تلاش می کند فیس اینفوگراف مربوط به فعالیت های ورزشی را اجرا کند.

حل مشکل فوق با حذف کردن واچ فیس میسر می شود. به این شکل که باید وارد اپ iphone companion شده و واچ فیس را غیرفعال سازید. در غیر این صورت لوپ بوت ساعت اپل واچ سری 4 همین طور ادامه پیدا می کند تا جایی که باتری ساعت تمام شده و دستگاه خاموش شود.

 

 

احتمالا اپل یک به روز رسانی مناسب برای حل این مشکل به زودی ارائه خواهد کرد. و در کنار آن نیز کاربران استرالیایی با پشت سر گذاشتن  نخستین روز از تغییر ساعت، مشکل را رفع شده می یابند.

بیشتر بخوانید: https://bit.ly/2zXjRJj