از تجهیزات ضروری آشپزخانه صنعتی، وسایل خرد کردن و رنده های برقی هستند. مشاور حرفه ای راه اندازی رستوران به شما نشان خواهد داد که کدام یک از وسایل برای آماده سازی آشپزخانه ی رستوران اهمیت دارند. و کدام یک از وسایل را نمی توانیم از لیست خریدمان حذف کنیم.


چرخگوشت

شاید در ابتدا تصور کنید که شما می توانید گوشت های چرخ کرده مورد نیاز رستوران را به صورت آماده تهیه کنید و نیازی به خرید چرخگوشت صنعتی برای آشپزخانه رستورانتان نیست. اما در واقع حتما نیاز به خرید چرخگوشت صنعتی دارید.

به این دلایل که اولا تهیه گوشت های چرخ کرده ی آماده شما را محدود خواهد ساخت و دوما هم سرآشپز برای دستورهای غذایی خود به ترکیبات گوناگونی از گوشت های چرخ کرده احتیاج دارد.

این ترکیبات را نمی توان از گوشت های چرخ کرده پیش آماده به دست آورد. برای همین لازم است که حتما چرخ گوشت صنعتی خریداری کرده و امکان چرخ کردن انواع گوشت ها در آشپزخانه ی رستوران را فراهم سازید.

برای خرید چرخ گوشت صنعتی از بین برندهای الکتروکار، آلفا، empero، Minerva، Omega یا Sirman مدل مورد نظر و مناسب خود را انتخاب کنید.



ضرورت خرید سبزی خردکن صنعتی

به همین دلایل خرید سبزی خردکن صنعتی نیز ضرورت می یابد. رعایت کامل بهداشت و شستشوی سبزی ها قبل از این که داخلی سبزی خردکن ریخته شوند، فوق العاده مهم است. سبزی های آلوده می توانند موجب مسمومیت در غذای رستوران شما شده و عواقب بدی داشته باشند.

از تجهیزات ضروری آشپزخانه صنعتی، وسایل خرد کردن و رنده های برقی هستند. مشاور حرفه ای راه اندازی رستوران به شما نشان خواهد داد که کدام یک از وسایل برای آماده سازی آشپزخانه ی رستوران اهمیت دارند. و کدام یک از وسایل را نمی توانیم از لیست خریدمان حذف کنیم.

سبزی خردکن ممکن است هر روز یا هفته ای یک بار در آشپزخانه رستوران صنعتی روشن شده و مورد استفاده قرار بگیرد، اما با این همه مشاور راه اندازی رستوران این وسیله را در شمار ابزار ضروری آشپزخانه صنعتی قرار می دهد.

سبزی خردکن مرغوب و صنعتی را می توانید از برندهای ابتکار صنعت، بالتا یا گارد استیل خریداری کنید. دقت داشته باشید که با خرید تجهیزات آشپزخانه مناسب و مورد نیاز، آشپزی و آماده سازی غذاهایی که در منوی رستورانی جای داده اید به شکلی ماهرانه تر امکان پذیر خواهد شد. در سطح آشپزی حرفه ای، ابزار حرف اول را می زند و با داشتن ابزار مناسب و مواد اولیه ی مرغوب یک آشپز ماهر می تواند غذایی بی مانند تهیه کرده و اسم رستورانتان را سر زبان ها بیندازد. اگر می خواهید رستوران شما با موفقیت کار خود را پیش برده و در مدت زمانی اندک مشتریانی پروپاقرص پیدا کنید، باید همه چیز اصولی انجام شده و تصمیمات خارج از عرف اتخاذ نکنید. برای مشاهده لیست کامل تجهیزات ضروری و لازم برای آشپزخانه ی صنعتی به لینک زیر مراجعه کنید: https://bit.ly/2IZgnsR