سئو

کتاب سئو در سه جمله شامل چک لیستی برای مدیران سایت ها می باشد تا نکات مرتبط با سئو، بهینه سازی موتور جستجو را بیان کند. سئو به عملیاتی که برای بهبود دید یک وب گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می گویند.

این یکی از روش های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب گاه هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می آورند. برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.

حمید توکلی کرمانی با کتاب سئو “سئو در 3 جمله“، موفقیت زیادی در معرفی روش های پیشرفته سئوی حرفه ای کسب کرده است. با خواندن کتاب سئو در سه جمله در کنار ورود به دنیای سئو، با طراحی حرفه ای سایت های اینترنتی نیز آشنا می شوید. اصول طراحی وب و ساختاری که برای رسیدن به سئوی موفق و حرفه ای هنگام طراحی واجب می باشند.

همان طور که می دانید، پس از طراحی وب سایت، قدم بعدی برای رسیدن به اهداف اولیه، سئوی حرفه ای سایت می باشد و این امر بدون بهره گیری از روش های اصولی و منظم و قانون مند میسر نخواهد بود.

این کتاب هم برای مبتدیان مفید می باشد و هم برای کسانی که می خواهند یک فیلتر و یا چک لیست در مقابل خود داشته باشند تا از مسیر درست در کار خود منحرف نشوند.