شما به کدام رستوران ها برای صرف غذا مراجعه میکنید؟ رستوران های خیلی لوکس و شیک، رستوران های معروف، فست فود ها، دیزی سرا ها ؟ کدامیک؟ ملاک شما برای انتخاب یک رستوران چیست؟ شما را نمیدانم، اما من همیشه رستوران هایی را ترجیح میدهم که در آن احساس راحتی کنم، خیلی دنبال معروفیت و شهرتش نیستم. شده به رستوران های خیلی مشهور رفتم و جز ظواهر به چیز های دیگر نپرداخته بودند. اما در عوض به جاهایی رفتم که وقتی پشت میز و صندلی رستوران قرار گرفتم، احساس کردم در خانه ی خود هستم. چنان گرم و صمیمی بود که از فضا دل نمیکنم.

 

 

 

 

رستوران هایی که مدیرانش مرتبا به مهمانان سر میزدند و از آنان خواسته هایشان را جویا میشدند. چه احساس نزدیکی و صمیمی ای ایجاد میشد. اما در عوض خاطرم هست که با یکی از دوستانم به رستوران بسیار مشهور رفتیم، نه غذا کیفیت داشت و نه خبری از مدیر بود، تنها گارسونی سفارش ها را گرفت و رفت، تمام. همه مشغول صرف غذا و هیچ خبری از مهمان نوازی نبود.

 

 

 

 

به نظرم نباید گول تبلیغات بی جارو خورد، صرف غذا میتواند بهترین زمان برای سپری کردن اوقات خوش باشد، پس باید در انتخاب مکان مناسبش دقت کرد.