درهم و پرهم از موضوعات مختلف

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چه کسانی برای ورود به فریلنسینگ مناسب هستند؟

اگر تصمیم گرفته اید که کار تمام وقت خود را رها کرده و با جستجو در میان وب سایت های فریلنسینگ، به خود اشتغالی پرداخته و به نوعی به جامعه ی فرینسرها و آزادکارها وارد شوید، بد نیست که نگاهی به همایش فریلند انداخته و با آن چیزی که در انتظار فریلنسرها در دنیای آزادکاری است، آشنا شوید.

در دنیای فریلنسرها چه می گذرد؟

همان طور که در همایش فریلند که توسط گروه پونیشا برگزار شده، به تفصیل بازگو شده است؛ در دنیای فریلنسرها مرز میان کار و زندگی برداشته می شود و کار و زندگی افراد با یکدیگر مخلوط و آمیخته خواهد شد.

فریلنسرها ساعت کاری مشخصی نداشته و می باید به نوعی خودشان ساعت کاری و محیط کاری شان را مشخص کرده و البته آن را مدیریت نمایند.

این ویژگی می تواند برای افرادی که پتانسیل و شرایط فریلنسر شدن را داشته باشند، به عنوان یک امتیاز بزرگ در نظر گرفته شود. در حالی که برای عده ای دیگر تنها یک بی نظمی بی پایان در زندگی و کارشان به وجود آورده و بدون این که قادر به کنترل آن باشند، در هر دو طرف یعنی هم در زندگی و هم در کار شکست خواهند خورد.

به همین دلیل است که همه ی افراد نمی توانند گزینه های خوبی برای روی آوردن به دورکاری و آزادکاری باشند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نور لازم است، پنجره ها را باز کنیم

از این پنجره ی رو به رو به بیرون که نگاه کنی، کارگرانی را میبینی که مشغول ساخت و ساز یک ساختمان آپارتمانی هستند. هر یک از آنها مشغول کاری. نردبانی از دریچه ی پهناوری که قرار است پنجره ای شود پیداست و کیسه های سیمانیست که به اینطرف و آن طرف برده میشوند. هنوز کار به نقاشی و چسباندن سنگ نمای ساختمان نرسیده است، اما از ظواهر امر معلوم است که جلوه ای بزک کرده خواهد داشت. از همان پنجره ی نصفه و نیمه کاره معلوم است که فضا کوچک و تنگ است، از همینجا دل آدم میگیرد.

 

 

قصه ی زندگی انسان ها هم همینطور است. ظاهر ها همه بزک کرده، زیبا و شیک، اما میبینیم گاهی دلها تنگ و کوچک است، که در آن فضای کوچک دل کورسوی نوری دیده نمیشود. پنجره ای کوچک آن هرگز باز نمیشود تا سیاهی ها رخت بربندد. اما چرا؟

گاهی باید پنجره ها را باز کرد، حال و هوا را عوض کرد، به نور و روشنی اجازه ی داخل شدن داد، شاید بتوانیم بهتر ببینیم. در تاریکی هیچ چیز تشخصی دادنی نیست، نور لازم است.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

این تکنولوژی جدایی افکن

دیروز از رو به روی پیتزا پنتری گذشتم. رستورانی که خاطرات بسیار خوبی را برایم رقم زده است و میتوانم بگویم یادگار روزهای خوب با دوستان قدیمی ام است. زمانی آنجا پاتوق ما دوستان بود و هر هفته در پشت میز و صندلی این رستوران مینشستیم و پیتزا و یا لازانیا سفارش میدادیم و در فضای گرم و صمیمی اش به گفت و گو میپرداختیم. هنوز هم که هنوزه عکس های بسیاری از آن روزگار برایمان باقی مانده است و بس. چرا که مشغله ی روزمرگی ما را از یکدیگر جدا کرده است و پیشرفت تکنولوژی و این گوشی های موبایل لعنتی نزدیکترین فاصله ی بسیار دور را ایجاد کرده است. 

 

دیگر تمام دیدار ها مجازی شده اند و رفع دلتنگی ها با یک تماس مجازی به پایان میرسد. عطش و شوق دیدار به پایان رسیده است و دیگر دلهره ی کم بودن به سر آمده.آیا نه این است که باید لعنت بگوییم به این تکنولوژی های جدایی افکن؟ و یا شاید قصد آنها نزدیک کردن آدمها بوده است؟ اما چه کنیم که ظرفیت ما اجازه ی درست استفاده کردن از آن را نداد !

 

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین مبل های راحتی برای آپارتمان ها

 

وقتی به خرید آپارتمان زیر 100 متر فکر می کنید و با جستجوی آپارتمان زیر 100 متر، واحدهای مسکونی را از نظر می گذرانید؛ حتما دکوراسیون داخلی خانه با دیدن هر واحد خالی در نظرتان نقش می بندد. واقعیت این است که فضابندی های جدید نیازمند سبک دکوراسیونی مدرن برای استفاده ی بهینه از فضا نیز هست. کاناپه اتاق پذیرایی و مبلمان راحتی با سبک چیدمان خود می توانند نقش تعیین کننده ای در بخش بندی فضا داشته و به آپارتمان شما رنگ و بوی خاصی ببخشند. 

همین طور نورپردازی حرفه ای در بزرگ تر جلوه دادن فضا موثر خواهد بود. مدل های مبل راحتی امروزی در سبک هایی دیده می شود که حتی فضاهای محدود و نسبتا کوچک را به بهترین شکلی در می آورد. در اینجا قصد داریم با تعدادی از مدرن ترین مبل های راحتی مخصوص آپارتمان ها را بیاوریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دکوراسیون داخلی جهانتاب بر رستوران میامی

 

یکی از مراحل اصلی راه اندازی رستوران، انتخاب میز و صندلی مدرن رستورانی است. در واقع اگر بخواهید رستوران شما به شکلی متفاوت و جذاب برای مشتری ها چیده شده و وقتی کسی از بیرون به محیط داخل آن نگاه می کند و یا قدمی به داخل می گذارد، به سرعت جذب محیط رستوران شده و علاقه مند به صرف یک وعده ی غذایی در آن باشد. 
 
در اینجا به یکی از نمونه کارهای تیم طراحی داخلی جهانتاب نگاهی می اندازیم که به زیبایی و اصالت تمام تجهیز شده و مثالی عالی به چشم می آید.
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

میزW14 محصول جدید جهانتاب

تیم دکوراسیون داخلی جهانتاب، در تازه ترین طراحی میزهای چوبی، میز W14 را که یک میز چوبی گرد به شمار می رود، طراحی و تولید کرده است. این میز گرد برای محیط های رستورانی، منزل و لابی هتل ها عالی به نظر می رسد. طراحی پایه های میز مدل W14 جهانتاب به شکلی ست که چهار پایه به فرم هرمی شکل به پایین آمده و از هر کدام از این 4 شاخه پایه ی میز، چهار قطعه ی دیگر به زیر صفحه ی رویی میز متصل شده اند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

احترام به حاضرین در آمفی تئاتر با انتخاب درست صندلی های آمفی تئاتر

 

در حقیقت صندلی های آمفی تئاتری و نحوه ی انتخاب و چیدمان آن ها بخشی از احترامی هستند که برای حاضرین در سالن آمفی تئاتر قائل هستیم و با در نظر گرفتن راحتی و آسایش آن ها محیط را برای حضورشان فراهم می سازیم.

قیمت صندلی آمفی تئاتر متاثر از طراحی و نوع ساخت و همین طور جنس به کار رفته در ساخت آن ها و البته برند سازنده است. وقتی تصمیم به طراحی و دکور یک سالن آمفی تئاتر می گیریم، به جز رنگ دیوارها، کاغذ دیواری هایی که ممکن است  در جای جای سالن به کار بگیریم، طراحی سن و ارتفاع آن و نورپردازی، فاکتور بسیار مهم و موثر دیگر صندلی های آمفی تئاتری هستند که برای نشستن میهمانان در نظر گرفته می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مرگ سئو با انجام این کارها رقم خواهد خورد

اگر دوست دارید در هنگام سرچ، صفحه سایتتان در بالاترین مکان گوگل ظاهر شود و به عبارت دیگر اگر می خواهید سایتتان رتبه ی خوبی داشته باشد پس این کارها را کنار بگذارید! در غیر اینصورت باید لحظه های مرگ تدریجی سایتتان را نظاره کنید. قبل از ادامه مطلب در جریان باشید که یه خاطره هم بعدش دارم :)

 

سئو

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اپلیکیشن موبایل SparksFly

اپلیکیشن موبایل SparksFly، اپلیکیشنی ساده و جذاب است. این اپلیکیشن برای ارائه پیشنهادات مرتبط با مطلب بر اساس موارد مورد علاقه شما درست شده است. این اپلیکیشن به شما این اجازه را می دهد که به دنبال محتوای مد نظرتان بگردید و با تعریف کلیدواژه ها، جستجو برای مطلب را محدود کنید.


شما قادر هستید شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام یا اینستاگرام را به این اپلیکیشن اضافه نمایید. همچنین می توانید کاربرانی که مطالب مورد پسند شما را به اشتراک می گذارند، به لیست مورد نظرتان برای جستجو محتوا اضافه کنید.
اگر تمایل به خواندن درباره مطلبی خاص در بازه زمانی مشخصی دارید، SparksFly می تواند با تعریف یک برنامه "روتین"، مطالب را براساس برنامه و علاقمندی شما در اختیارتان قرار دهد.


برای کسانی که از اپلیکیشن های موبایل و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنند، استفاده از SparksFly بسیار مفید خواهد بود. با استفاده از این برنامه، شما می توانید رد برنامه روتین کاربران، تجارت تان را تبلیغ کنید. اینکار شما را قادر می سازد با مصرف کنندگان تان در ارتباط باشید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰