درهم و پرهم از موضوعات مختلف

۲۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

طراحی سایت با CSS

در طراحی سایت حرفه ای از دو زبان برنامه نویسی HTML  و CSSبهره می برند تا صفحاتی را در فضای وب طراحی کنند.CSSبرای برطرف کردن اشکالاتی که زبان برنامه نویسی HTML از آن  برخوردار بود پا به عرصه ی وجود گذاشت.درواقع این دو زبان کد نویسی با یکدیگر در طراحی سایت مشارکت می کنند.

CSS مخفف عبارت Cascade Style Sheets است که کنسرسیوم بین المللی شبکه جهانی وب آنرا برای حل مشکلاتی که  استفاده  از HTML داشته  ارائه داده است.درواقع زبان برنامه نویسی CSS مکملی برای زبان برنامه نویسی سنتی HTML است و نقاط ضعف و اشکالات آنرا پوشش می دهد.

یکی از اشکالات کدنویسی با HTML به عنوان مثال زمانی است که می خواهیم یک تغییر را در کل صفحات سایت ایجاد کنیم مانند تغییر فونت.اگر از HTMLبرای برنامه نویسی بهره برده باشیم برای این امر بایستی تمامی 100 صفحه را تغییر دهیم که کاری سخت و طاقت فرسا است.اما اگر همین صفحات سایت توسط CSS نوشته شده باشند براحتی قابل تغییر هستند و تغییرات به راحتی اعمال می شود.
در طراحی سایت با CSS طراح بیشتر به طراحی فکر می کند تا اینکه با کدهای برنامه نویسی سرو کله بزند و کدنویسی تمیزتری را ارائه می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

شهر کوئنکا شگفتی قرون وسطی

در سفر با تور اسپانیا بایستی از شهر کوئنکا بازدید کرد و به توانایی گذشتگان در شهر سازی پی برد.کوئنکا بین والنسیا و مادرید در مرکز اسپانیا واقع شده است.کوئنکا یک نمونه ی شگفت انگیز از شهرهای قرون وسطی است که تماشایش به همه ی گردشگران تور اسپانیا توصیه می شود.
شهر در سمت  شیب دار کوه بنا شده است و بسیاری از خانه ها در لبه ی صخره ها بنا شده اند.از شگفتیهای کوئنکا همین ساختمانها بر لبه ی پرتگاه هستند که نظر بسیاری را به خود جلب می کنند.در سفرتان با تورهای اسپانیا دیدار از شهر کوئنکا را از دست ندهید.

 



 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دیدنی های شهر مارسی

در مارسی همه چیز فراهم است تا بتوانید بهترین لحظه های زندگی تان را بگذرانید. جاذبه های گردشگری این شهر بسیار زیاد است بطوریکه در تور دور فرانسه دومین مقصد و یا حتی اولین مقصد انتخابی توریست های فرانسه است. در اینجا 2 تا از این جاذبه ها را لیست کرده ایم:

بندر ویو پورت یکی از آن جاهایی است که حتما باید دید. این بندر دارای قدمت بالایی است که به 2600 سال قبل برمی گردد. قبلا از این بندر استفاده های مختلفی می شد اما امروزه به عنوان یک مرکز برای لنگر انداختن قایق ها و همچنین فروش ماهی ها تبدیل شده است. در اینجا هم می توانید قایق های تفریحی کرایه کنید و هم از مناظر زیبا و هنری عکس بگیرید.

از قصر لون شان هم حتما دیدن کنید. این شهر علاوه بر اینکه زیبا است اهمیت زیادی هم برای مردم دارد و به دلیل به یاد آوردن اهمیتی آب ساخته شده است. از این برج به عنوان رصد خانه هم استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین روش تبلیغ سایت

اگر می خواهید تجارت خود را از طریق آنلاین گسترش دهید اولین کاری که باید کنید این است که طراحی سایت حرفه ای خود را به یک فرد زبده بسپارید. بعد از طراحی و راه اندازی سایت نیاز است تا برای سایت خود تبلیغ کنید تا دیگران سایت شما را بشناسند .در غیر اینصورت چطور باید با شما آشنا شوند و بدانند چنین سایتی وجود دارد؟

برای اینکار نیاز دارید ابتدا سایت را به گوگل بشناسید تا رتبه ی خوبی بگیرد تا در صفحه ی نتایج در جایگاه خوبی قرار بگیرد. چطور می توان در صفحه ی اول گوگل ظاهر شد؟ یک روش عالی استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. کلماتی که بسیار سرچ می شوند. در واقع باید برای انتخاب کلمات کلیدی خودتان را به جای کاربر بگذارید و ببینید در رابطه با موضوع مدنظرتان چه عبارتی بیشتر جستجو می شود.

کار دیگری که باید حتما انجام دهید این است که خبرنامه را برای سایت خود راه اندازی کنید. در خبرنامه می توانید همه ی علاقه مندان به سایت خود را در یکجا داشته باشید و هر اتفاق تازه ای که می افتد مثلا در رابطه با محصولات یا تخفیف های تعلق گرفته در آنجا اطلاع دهید.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تور فرانسه در آلپ

رشته کوه های بلند و مرتفع آلپ که بسیاری از افراد آن را جزیی از کشور فرانسه می دانند در واقع بخش هایی از ایتالیا، قرانسه و سوییس را هم در بر میگرد. اگر به فکر این هستید که با تور فرانسه سفر کنید تا ایفل و شان دوگل را از نزدیک ببینید ، پیشنهاد می کنیم کمی جسورانه تر عمل کنید و سری هم به رشته کوه های آلپ بزنید.

همانطور که از نام آن هم پیداست آلپ شامل زنجیره ای از کوه هاست که بلندترین قله ی آن با 4811 متر بلانک نام دارد. در همه ی ایام سال چه در تابستان و چه زمستان گردشگران زیادی از آلپ دیدن می کنند . برای مثال در زمستان ورزش هایی مثل اسکی بسیار در آلپ طرفدار دارد یا دوچرخه سواری در ماه های دیگر سال.

اگر به این منطقه ی کوهستانی زیبا رفتید حتما از مناطق گردشگری اینترلیک در سوییس و اینسبورک در اتریش هم دیدن کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زشت ترین خودروها تاکنون

 

 

شاید به نظر شما این پیکانهای قراضه زشت ترین خودرو برای شما باشند و هرگز نخواهید یکی از آنها را داشته باشید. اما در دنیا این خودرو فرسوده در لیست خودروهای زشت دنیا قرار ندارد و مدلهای دیگر هستند که در لیست زشت ترین خودروها جای گرفته اند.

با هم نگاهی به تصاویر چندین خودروی زشت که تاکنون طراحی شده اند می اندازیم تا شما هم شاهد این خودروها باشید و در ضمن بنویسید که کدامیک از نظر شما زشت ترین است!

زشت ترین خودرو این مدل فیات است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اولین گام های برند سازی

هر سازمان تجاری و تولیدی و یا حتی تبلیغاتی، با هر زمینه کاری که بخواهد اولین قدم ها را برای برند سازی و تثبیت کردن نام تجاری خود بردارد، می باید شرکت و کلیه ارگان های سازمان خود را برای نیل به این هدف همسو سازد.

در مسیر ثبت برند در اذهان عمومی و حتی در بین هم صنف ها، شاید صاحب تجارت ناچار شود تا حدودی از سود دهی مجموعه ی خود کم کرده و بیشتر به صرف هزینه تبلیغات بپردازد. به طور کل یکی از ابتدایی ترین اقدامات در راه برند سازی، تبلیغات هدف دار و موثر می باشد.


با شناسایی درست بازار هدف، و تبلیغات متمرکز می توان از هدر رفتن هزینه ها کاسته و مسیر صحیح تری را در پیش گرفت. به طور کل یکی از مهارت های مدیریت مجموعه در زمانی که برای برند سازی خیز برداشته می شود، توان کنترل منابع مالی و هدفمند سازی این منابع به صورتی ست که مجموعه زیان ده نگردد.

حضور پیوسته و موثر در بازار رقابتی هر صنف می تواند در کنار تبلیغات هدفمند و بالا بردن سطح رضایت مشتریان، البته در طول زمان پله پله نام برند را در اذهان ثبت کرده و به خوش نامی آن کمک کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تور حمام ترکی

اگر با تور آنتالیا به این شهر سفر کردید، تور حمام ترکی آن را از دست ندهید. تور حمام ترکی در اغلب جاهای آنتالیا وجود دارد و به یک جور سرگرمی تبدیل شده است. معروف ترین حمام های آنتالیا که این تور را دارند عبارتند از حمام بابل در کمر، حمام توپکاپی و لارا آنتالیا، و حمام کاتره در بلک.

تور حمام توری چگونه است:
مشتریان باید بعد از پذیرش به رخت کن رفته و لنگ مخصوصی بپوشند. سپس به حمام بخار یا جکوزی می روند تا پوست شان آماده ماساژ را داشته باشد. سپس وارد محوطه اصلی حمام شده و 20 دقیقه ای کف مالان می شوند. پس از این کیسه کشی، نوبت ماساژ ریلکسی است. بعضی از حمام ها ماسک صورت هم پیشنهاد می دهند. در این ماساژ از روغن مخصوصی استفاده می شود که هم برای پوست بسیار خوب است و هم آرامش بخش است.
البته برنامه تورهای حمام ترکی سنتی به صورت بالاست و برای رضایت مشتریان، این روزها ماساژهای تایلندی و آسیای شرقی نیز در خیلی جاها پیدا می شود. به علاوه خدمات VIP برخی حمام ها شامل جکوزی با نمک آرامش بخش مخصوص، حمام با گل های معطل و غیره است که هزینه نسبتا بالایی هم دارند. در تمامی حمام ها بخش زنانه و مردانه کاملا از هم جداست و ماساژورهای خانم و آقا هم وجود دارند.
اگر با تور آنتالیا سفر می کنید، لذت ماساژ در حمام ترکی را از دست ندهید.  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جرایم سنگین رانندگی لطفا قانون را دور نزنید!

فقط ساعاتی تردد در خیابانهای شهر ثابت می کند به چه میزان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستیم!

برخی قانون شکنیها از چشم ماموران و دوربینهای راهنمایی و رانندگی پنهان نمی ماند و آخر سر هنگام استعلام خلافی خودرو نشان می دهد چقدر قانون شکنی کرده ایم و برخی نیز گرچه دیده نمی شوند اما اثرشان در بی نظمی عبور و مرور مشهود است.

 

در بسیاری مواقع از بالابودن میزان جرایم رانندگی شکایت می کنیم در حالی که حاضر نیستیم به خاطر سلامت خود و خانواده مان که هیچ به خاطر پرداخت نکردن این مبلغ به دولت کمی بیشتر پایبند قانون باشیم.فقط هنگام استعلام خلافی خودرو بد و بیراه را نثار مسئولین می کنیم غافل از اینکه مقصر اصلی خودمان هستیم.

سرباز زدن از قوانین راهنمایی و رانندگی تنها در ایران به چشم نمی خورد و بسیاری از کشورهای دنیا درگیر این مسائل هستند. اما برخی کشورهای دنیا بیشتری میزان جرایم را برای بی قانونی قرار داده اند درصورتی که در این کشورها کمتر رانندگان قانون را دور می زنند. شاید این رعایت قانون هم به خاطر مبالغ نجومی جرایم باشد. از جمله کشورهایی که بالاترین میزان جرایم را دارند باید به فنلاند و دانمارک اشاره کرد که گاه میزان جرایم در آنها به بیش از 200 هزار دلار می رسد.

جالب است بدانید میزان جریمه ی رانندگی در کشورهای فنلاند و دانمارک بر اساس میزان درآمد فرد مشخص می شود. یعنی هر چه پولدار تر باشی باید جریمه ی بیشتری را پرداخت کنی. اما پرداخت جریمه ی رانندگی ۲۰۰ هزار دلاری حتی برای ثروتمندان هم قابل تحمل نیست. در سال ۲۰۰۲ در فنلاند یک جوان ۲۷ ساله ی ثروتمند به دلیل رانندگی تنها با سرعت ۸۰ کیلومتر مجبور به پرداخت جریمه ی ۲۰۰ هزار دلاری شد. این جوان بخت برگشته در محدوده ی سرعت۴۰ کیلومتر بر ساعت با 80 تا رانندگی کرده بود. ابتدا جریمه این قانون شکنی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار تعیین شده بود که با تخفیف دادگاه به ۲۰۰ هزار دلار کاهش یافت.

حالا اگر شما هنگام گرفتن خلافی خودرو با چندین میلیون تومان جریمه روبه رو بشوید چه حسی به شما دست می دهد؟
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چشم های زیبا

در بین بانوان حس زیبایی و زیبایی شناسی بسیار قوی و پرطرفدار است. اولین آیینه ی زیبایی چشمان هر فرد می باشد، چتر چشم ها یعنی مژه ها به خودی خود به خاطر نداشتن تیرگی کافی اغلب نیازمند دستکاری هستند تا بهترین حالت خود را بروز دهند. کاشت مژه می تواند یکی از بهترین راه حل ها و در واقع یکی از ساده ترین روش ها برای تضمین کردن زیبایی چشم ها باشد. برخی خانم ها راه حل زیباتر شدن را در کاشت مژه میبینند که البته فواید و مضراتی دارد.

 

در صورتی که شما هم این روش را انتخاب کرده اید بهتر است این نکات ایمنی را رعایت کنید. پس از کاشت مژه از مالش چشم ها بپرهیزید. موقع شستشوی چشم ها باید با دقت و ظرافت عمل کنید و بسیار مراقب آلوده شدن مژه ها باشید.

از سونای بخار حتما اجتناب کنید. هرگز آب را با فشار روی چشم ها وارد نکنید. و آخرین نکته این که از تماس کرم های چرب با مژه های کاشته شده ممانعت کنید، زیرا که چرب شدن مژه ها باعث می شود تا زودتر از جای خود کنده شوند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نحوه انتقال ویروس زیکا

مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری آمریکا تاکید و تصریح کرد که: " دانش امروز به روشنی اعلام می دارد که ویروس زیکا از طریق گزیدن یک پشه ی آلوده به این ویروس به انسان انتقال می یابد."

 

از همین رو اگر قرار است برای پیشگیری شیوع این بیماری خطرناک تلاشی صورت گیرد، تلاش ها باید در همین راستا باشد. با این همه با توجه به نمونه های دیده شده اصرار و تاکید دانشمندان بر این است که به هیچ وجه نباید امکان انتقال این بیماری هولناک و لاعلاج از طریق رابطه ی پر خطر جنسی را از قلم انداخت.
از زمانی که اولین مورد ابتلا در برزیل در سال 2015 ثبت شد، ابتلا به ویروس زیکا به سرعت در جهان در حال پخش شدن است. و این برای تمام دولت ها بسیار نگران کننده می باشد. متاسفانه آمار دردناکی که از برزیل آمده حاکی از آن است که تنها در برزیل یک و نیم میلیون نفر از این بیماری رنج می برند که روز به روز نیز این تعداد در حال افزایش است.

 

خبرها حاکی از آن است که هنوز موردی از وجود این ویروس در خاورمیانه گزارش نشده، اما در صورت مهار نشدن پیشروی آن بیم می رود که شمار مبتلایان به خاورمیانه نیز برسد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

هشت مکانی که با خرید تور کانادا باید از آن دیدن کنید

مناظری حیرت انگیز، شهرهایی پرهیجان و زنده و جوی خوش آمدگو ، کانادا را به مقصد خوبی برای گردشگری تبدیل می کند. به عنوان بزرگ ترین کشور آمریکای شمالی، کانادا سرزمینی پهناور با کوه هایی پر ابهت، نوارهای ساحلی چشم نواز، جنگل هایی بکر، دشت هایی وسیع و تندراهای قطبی است.
گرچه بیشتر بومیان این کشور نژاد انگلیسی و فرانسوی دارند، کانادا کشوری چند ملیتی است. تور کانادا درسراسر جهان جز پرفروش ترین تورهای دنیا است و اغلب افراد حداقل یک بار به کشور سفر می کنند.با هم به بهترین نقاط گردشگری کانادا نگاهی می اندازیم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

خودروهایی که جان انسان ها را میگیرند

در حالی که امروز تعداد زیادی از خودروهای فرسوده در شهر ها تردد میکنند، جان بسیاری از افراد به خصوص کودکان و پیرسالان به خطر می افتد. طرح های بسیاری پیرامون تعویض خودرو اعمال شده است و تا کنون تاثیر چشمگیری در این رابطه مشاهده نمیشود.

 

البته شاید اگر خودروهای فرسوده ای که در سطح شهر تردد میکنند با جریمه های سنگینی مواجه شوند و خودرو ها الزام به داشتن برگه ی معاینه فنی باشند، بتوان سهم هوا را از آلودگی کم کرد.

 

شرکت کنترل کیفیت هوا که مسئول اندازه گیری آلاینده ها را در شهر برعهده دارد، نشان میدهد که نفس کشیدن در این هوا بیماری های بسیاری از جمله انواع سرطان ها و بیماری های ریوی را به همراه خواهد داشت. 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سفر به جنگلی که محل عبور فرشته هاست

بدون ‌شک درفک از زیباترین کوهستان‌ های ایران است. این منطقه کوهستانی زیستگاه گونه ای جانوری و گیاهی زیادی است و به همین دلیل برای کشور اهمیت بالایی دارد. قله درفک، یا همان بام استان گیلان، آتشفشان خاموشی است که بین دو شهرستان رودبار و سیاهکل بر بالای منطقه دیلمان، عمارلو و خرگام قرار گرفته است. طبیعت بکر منطقه و زندگی همچنان سنتی و روستایی بومیانش، درفک را به مقصد تورهای گردشگری محبوب شمال کشور تبدیل کرده است.

ارتفاع قله درفک 2700 متر است و از جنوب به کوه‌ های منجیل متصل و از شرق و جنوب شرقی، تا پیشکوه و رشته کوه‌های تخت سلیمان ادامه دارد .
۲۰ کلبه‌ سنگی در محدوده این قله وجود دارد که در بهار و تابستان مورد استفاده‌ اهالی محلی و دام ها است. دشت ‌های سر سبز و کوهپایه ‌های جنگلی منطقه پوشیده با انبوه درختان سرسبز چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

یک غار یخی به طول ۱۰۰ متر هم در این منطقه وجود دارد. داخل این غار که بر اثر جمع شدن برف در زمستان تبدیل به یخچال می‌ شود، برای سیراب کردن احشام خود استفاده می شود. این غار در تمام سال برف را در خود نگه می ‌دارد و به همین دلیل، منبع تأمین آب چوپانان منطقه بحساب می آید.

بهترین زمان برای رفتن به جنگل ‌های زیبای درفک پاییز است. در پاییز می شود  در برگ ‌های پاییزی رنگارنگ غرق شد و زیباترین خاطره د را رقم زد. چادر زدن در جنگل و سپری کردن شب با چوپان ‌های مهربان محلی و روشن کردن آتشی کوچک می‌شود، می تواند بهترین تور گردشگری را خلق کند.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نوروز و طبیعت گردی در جنگلهای دالخانی

اگر شرایط خرید تور آنتالیا و استانبول و مالزی را ندارید می توانید جستجو کنید و در ایران عزیزمان یک نقطه ی ناب و بکر را پیدا کنید و ایام نوروزتان را سپری کنید.به اعتقاد خیلی ها طبیعت و هوای بهار ایران را با هیچ نقطه از زمین نمی توان عوض کرد از این روی چه بهتر نوروز را بهانه ای کنیم برای ایرانگردی.
یکی از نقاط بکر و دوست داشتنی برای گردشگری نوروز جنگلهای رویایی دالخانی در شمال کشور است.

نوروز و گردشگری در جنگلهای بکر دالخانی

جنگلهای دالخانی در مسیر رامسر به تنکابن واقع شده اند و برای دست یابی به آنها باید از مسیر کتالم-هریس-دالخانی عبور کرد و یا از خروجی شهر رامسر سفر را آغاز کرده و پس از طی حدود 7 کیلومتر در مسیر آسفالته رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار رسید. جنگل دالخانی 23 کیلومتر جلوتر در کنار جاده در انتظار شما است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

طرز تهیه پیراشکی گوشت

پیراشکی جز غذاهایی است که حتی به عنوان پیش غذا می توان بر سر میز شیشه ای مهمانی قرار داد. این غذا، هم ساده است و هم سریع آماده می شود. با ما همراه شوید تا پیراشکی های گوشت خوشمزه ای را درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه پیراشکی گوشت (3 نفر)
گوشت چرخ کرده 150 گرم
پیاز متوسط 1 عدد
نمک فلفل پودر سیر به مقدار لازم
سیب زمینی 1 عدد ریز
خمیر پیراشکی 1 بسته
پنیر پیتزا رنده شده و پنیر توست کمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا اپیلاسیون موجب بروز سرطان میشود؟

کمی پیش از روش اپیلاسیون بدن برای رفع موهای زائد بدن استفاده میشد. اما با رواج این فکرکه اپیلاسیون بدن میتواند غددی را در ناحیه های حساس بدن چون زیر بغل و بافت سینه تحریک کند، بسیاری از شیوه لیزر موهای زائد برای رهایی از آنها استفاده میکنند. اما آید واقعا اپیلاسیون بدن، میتواند این غدد را تحریک کند و موجب بروز سرطان شود؟

 

به گفته ی دکتر احسانی، متخصص پوست و مو، قسمت‌های داخلی غدد لنفاوی زیربغل و بافت پستان، به‌سادگی تحت‌تاثیر عواملی مانند اپیلاسیون قرار نمی‌گیرند و آسیب نمی‌بینند. با این وجود، از آنجایی که این مناطق بدن، مناطق حساس و نسبتا مرطوبی هستند و احتمال وجود میکروب‌های مختلف در آنها بیشتر است،‌ خطر ایجاد التهاب‌های فولیکولیت پس از اپیلاسیون موهای زائد هم بالاتر می‌رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

انواع کاشت ناخن و تفاوت کاشت ژله ای و پودری

مانیکور،پدیکور،طراحی ناخن،کاشت ناخن و بسیاری از اقدامات دیگر باعث زیباتر شدن و خوش جلوه شدن ناخنها و درنتیجه دستان بانوان می شوند.بانوانی که به زیبایی خود بیشتر از هر چیزی اهمیت می دهند،حاضر هستند وقت بسیاری را در سالنهای زیبایی صرف کنند تا مرتب تر و شیک تر به نظر بیایند.ناخنهای دست و پا گرچه عضو کوچکی در بدن ما به حساب می آیند،اما زیباییشان بسیار به چشم می آید و سبب می شود تا افراد شیک تر و زیباتر به نظر بیایند.
روش نوینی که بر روی ناخنها پیاده می شود،کاشت ناخن است.این کاشت شامل کاشت ناخن پا و دست می شود.در گذشته ناخن مصنوعی بود که باعث مرتب تر شدن و جلوه ی بیشتر ناخنها می شد.اما روش ثابتی نبود و باید برداشته می شد.اما کاشت ناخن یک روش تقریبا ماندگار و طولانی مدت است.

انواع روشهای کاشت ناخن


در کاشت ناخن روشهای مختلفی وجود دارد که همگی از روش پودری نشات گرفته می شوند.این روشها شامل کاشت پودری, کاشت ژله ای, کاشت قالبی,کاشت فیبر,کاشت دیپینگ، کاشت سیلک،  کاشت میکس ،کاشت فرنچ ، کاشت مرمریت و غیره می شود. در ایران در سالنهای زیبایی بیشتر کاشت پودری و ژله ای رواج دارد و خانمها به این نوع کاشت بیشتر راغب هستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

لیزر موهای زائد آره یا نه؟

در میان روش های از بین بردن موهای زائد، این روزها لیزر، طرفداران زیادی پیدا کرده است. دلایل زیادی برای محبوبیت و جذب افراد به لیزر موهای زائد وجود دارد.

با استفاده از لیزر، که اغلب بین 4 تا 6 جلسه توصیه می شود، موهای بدن با تابش نور از ریشه از بین می روند. این روش گرچه هزینه ای نسبتا بالا دارد ولی مزایایش آنرا جذاب میکند.
برای انجام لیزر تنها یک چیز مهم است و آن مراجعه به پزشک برای لیزر موهای زائد است. دستگاه های لیزر باید بسته به رنگ پوست و جنس آن و ناحیه مورد نظر با درجه ای خاصی تنظیم شوند و این کار تنها از عهده متخصص  پوست و  مو بر می آید.
پیش از لیزر آزمایش هورمنی انجام داده تا از عدم وجود کیست مطمئن شوید. کسانی که از سولاریوم استفاده کرده اند بین 3 تا 6 ماه نمی توانند لیزر  انجام دهند.
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، سری الکسانداریت است. این دستگاه بهترین بازدهی را در کمترین زمان دارد.
در کل بدلیل از بین رفتن دائمی موها، این روش با استقبال روبرو شده است. اما یک نکته آنست که پس از انجام دوره 4 یا 6 ماهه لیزرتان، باید هر سال یکبار موضع لیزر شده را دوباره لیزر کنید. یعنی سالی یکبار لیزر شما "شارژ" می شود. برای اینکار حتما به مرکزی که ابتدا مراجعه کرده اید بروید تا درجه مورد نظر برای پوست شما را با توجه به پرونده تان تعیین کنند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تور ترکیه و بازدید از استانبول

 

بی شک استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که می توان از آن بازدید نمود. همچنین استانبول زیباترین هتلهای ترکیه را در خود جا داده است و این شهر دارای جاذبه های بی نظیر برای گردشگری و خرید بین شهرهای ترکیه را دارا است.  از مهم ترین جاذبه های استانبول اینست که هتل های پنج ستاره ی بیشماری در این شهر ساخته شده است تا رضایت هرچه بیشتر مسافران را جلب کند، از هتل های نزدیک فرودگاه گرفته تا هتل های مرکز شهر و مکانهای تاریخی.

 

بسته به اینکه هدف از سفرتان چیست می توانید بهترین و مناسب ترین هتل برای اقامت را برگزینید و توجه داشته باشید قیمت هتل های استانبول با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل  متفاوت است. بعضی هتل های استانبول دسترسی آسان به رستوران ها، مرکزهای خرید و اماکن دیدنی استانبول را دارند. از اماکن دیدنی استانبول می توان به مسجد ایا صوفیا، موزه موزانیک، مسجد سلیمانیه، کلیسای چورا، قلعه روملی حصار، کاخ بیلربی، مسجد رستم پاشا و ... اشاره کرد. اگر شما هر یک از تورهای ترکیه استانبول را انتخاب کنید، بی شک برنامه های متفاوتی برای شما در نظر گرفته اند و  با توجه به اینکه اماکن دیدنی آن زیاد است، ممکن است با یکبار سفر به ترکیه نتوانید از همه مکانهای دیدنی آن بازدید کنید و اگر علاقمند باشید باید در چند سفر به ترکیه از آنها بازدید کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰