اگر با تور آنتالیا به این شهر سفر کردید، تور حمام ترکی آن را از دست ندهید. تور حمام ترکی در اغلب جاهای آنتالیا وجود دارد و به یک جور سرگرمی تبدیل شده است. معروف ترین حمام های آنتالیا که این تور را دارند عبارتند از حمام بابل در کمر، حمام توپکاپی و لارا آنتالیا، و حمام کاتره در بلک.

تور حمام توری چگونه است:
مشتریان باید بعد از پذیرش به رخت کن رفته و لنگ مخصوصی بپوشند. سپس به حمام بخار یا جکوزی می روند تا پوست شان آماده ماساژ را داشته باشد. سپس وارد محوطه اصلی حمام شده و 20 دقیقه ای کف مالان می شوند. پس از این کیسه کشی، نوبت ماساژ ریلکسی است. بعضی از حمام ها ماسک صورت هم پیشنهاد می دهند. در این ماساژ از روغن مخصوصی استفاده می شود که هم برای پوست بسیار خوب است و هم آرامش بخش است.
البته برنامه تورهای حمام ترکی سنتی به صورت بالاست و برای رضایت مشتریان، این روزها ماساژهای تایلندی و آسیای شرقی نیز در خیلی جاها پیدا می شود. به علاوه خدمات VIP برخی حمام ها شامل جکوزی با نمک آرامش بخش مخصوص، حمام با گل های معطل و غیره است که هزینه نسبتا بالایی هم دارند. در تمامی حمام ها بخش زنانه و مردانه کاملا از هم جداست و ماساژورهای خانم و آقا هم وجود دارند.
اگر با تور آنتالیا سفر می کنید، لذت ماساژ در حمام ترکی را از دست ندهید.