قیمت صندلی آمفی تئاتر متاثر از طراحی و نوع ساخت و همین طور جنس به کار رفته در ساخت آن ها و البته برند سازنده است. وقتی تصمیم به طراحی و دکور یک سالن آمفی تئاتر می گیریم، به جز رنگ دیوارها، کاغذ دیواری هایی که ممکن است  در جای جای سالن به کار بگیریم، طراحی سن و ارتفاع آن و نورپردازی، فاکتور بسیار مهم و موثر دیگر صندلی های آمفی تئاتری هستند که برای نشستن میهمانان در نظر گرفته می شود. در حقیقت صندلی های آمفی تئاتری و نحوه ی انتخاب و چیدمان آن ها بخشی از احترامی هستند که برای حاضرین در سالن آمفی تئاتر قائل هستیم و با در نظر گرفتن راحتی و آسایش آن ها محیط را برای حضورشان فراهم می سازیم.

 

 

در صورتی که صندلی های آمفی تئاتر به اندازه ی کافی راحت نبوده و حاضرین در سالن احساس خوبی از نشستن روی آن ها نداشته باشند، در تمام مدت زمانی که در حال تماشای برنامه، فیلم، سخنرانی و یا غیره هستند احساس معذبی کرده و مایل هستند که هر چه زودتر صندلی خود را ترک کرده و به موقعیت راحت تری برسند. حتی آن هایی که تا پایان مدت در سالن باقی می مانند احتمالا مرتبا در موقعیت خود جا به جا شده و نخواهند توانست آرام و با آرامش روی صندلی باقی بمانند.

انواع صندلی های آمفی تئاتر

صندلی های آمفی تئاتر در انواع مختلفی تولید می شوند اما یک نوع ساختار و استاندارد کلی در این صندلی های وجود دارد که می باید توسط سازنده و طراح رعایت شود. صندلی های آمفی تئاتر نشیمنگاه بزرگ تری نسبت به صندلی های معمولی دارند و تکیه گاه این صندلی ها بلند و معمولا با پشت گردنی همراه هستند. روکش صندلی های آمفی تئاتر می تواند از جنس چرمی یا پارچه ای بوده و غالبا روکش چرمی برای سهولت تمیز شدن و دوام بالاتر از سوی خریداران ترجیح داده می شود.

 

 

در طراحی صندلی های آمفی تئاتر بعضا جالیوانی در دسته های صندلی تعبیه می شود که با سبک طراحی امروزی، خریداران صندلی های آمفی تئاتر این نمونه ها را ترجیح می دهند. اما معمولا زمانی که صندلی ها آمفی تئاتر برای سالن آمفی تئاتر مدارس خریداری شود، نیاز چندانی به جالیوانی روی دسته ها دیده نمی شود. ولی صندلی های آمفی تئاتر سینماها، سالن های نمایش، سالن های کنسرت و ... با داشتن جالیوانی روی دسته ها مناسب تر به نظر می رسند.

در طراحی امروزه بی صدا بودن جا به جایی نشیمنگاه صندلی کاملا ضروری به نظر می رسد و نیازمند این هستیم که وقتی یکی از حاضرین به جمع اضافه می شود، و می خواهد روی صندلی خود بنشیند صدای اضافه ای بابت باز کردن نشیمنگاه صندلی آمفی تئاتر تولید نشود. برای مشاهده ی انواع مدل های صندلی های آمفی تئاتر می توانید به صفحه صندلی های آمفی تئاتر جهانتاب به آدرس زیر مراجعه نمایید:

jahantab.co/fa/products/5