یکی از مراحل اصلی راه اندازی رستوران، انتخاب میز و صندلی مدرن رستورانی است. در واقع اگر بخواهید رستوران شما به شکلی متفاوت و جذاب برای مشتری ها چیده شده و وقتی کسی از بیرون به محیط داخل آن نگاه می کند و یا قدمی به داخل می گذارد، به سرعت جذب محیط رستوران شده و علاقه مند به صرف یک وعده ی غذایی در آن باشد. در اینجا به یکی از نمونه کارهای تیم طراحی داخلی جهانتاب نگاهی می اندازیم که به زیبایی و اصالت تمام تجهیز شده و مثالی عالی به چشم می آید.

طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران میامی

رستوران میامی با رنگ های سفید، سیاه و خاکستری تیره مملو شده است. در این رستوران چندین مرز بندی چیدمان میز و صندلی رستورانی را شاهد هستیم.

در بخشی میز و صندلی های سفید رنگ، در بخش دیگر صندلی های خاکستری تیره با میزهای سفید و در قسمتی دیگر میز و صندلی های خاکستری تیره را می بینیم که به زیبایی هر چه تمام تر چیدمان شده اند.

 

 

تمام صندلی های به کار رفته در دکوراسیون داخلی رستوران میامی از نوع صندلی ویکتوریا هستند. و همین طور میزهایی که در این رستوران از آن ها استفاده شده است، میزهای مدل 1037W می باشند.

میزهای 1037W با پایه های پهن و صفحه ی رویی شیشه ای گزینه ای فوق العاده برای رستوران مدرنی که با نورپردازی روشن و تیره ترکیب شده است، به شمار می روند.

همین طور صندلی های مدل ویکتوریا با داشتن تکیه گاه بلند و نشیمنگاه مناسب و فوق العاده راحت، در این رستوران شیک و امروزی گزینه هایی عالی هستند.

 

 

رستوران میامی محیطی آرامش بخش و فوق العاده زیبا و مدرن دارد و با نوع میز و صندلی های به کار رفته در آن بارها به زیبایی و اصالت این رستوران افزوده شده است.

با توجه به طول عمر بالای محصولات رستورانی جهانتاب می توان گفت که میز و صندلی های به کار رفته در این رستوران دوام زیادی داشته و به راحتی توسط کارکنان و خدمه رستوران نظافت روکش های چرمی آن ها انجام می پذیرد.

همین طور سبک نور پردازی که در راه اندازی حرفه ای رستوران انجام شده است، محیط آن را به محلی دنج برای قرارهای عاشقانه، دورهمی های دوستانه و جلسات رسمی و اداری تبدیل ساخته است.