تیم دکوراسیون داخلی جهانتاب، در تازه ترین طراحی میزهای چوبی، میز W14 را که یک میز چوبی گرد به شمار می رود، طراحی و تولید کرده است. این میز گرد برای محیط های رستورانی، منزل و لابی هتل ها عالی به نظر می رسد. طراحی پایه های میز مدل W14 جهانتاب به شکلی ست که چهار پایه به فرم هرمی شکل به پایین آمده و از هر کدام از این 4 شاخه پایه ی میز، چهار قطعه ی دیگر به زیر صفحه ی رویی میز متصل شده اند. جنس صفحه ی رویی میز W14 از جنس چوب تماما راش بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. پایه های میز نیز از چوب با روکش بلوط ساخته شده، به همین علت نباید انتظار قیمت ارزانی از این میز محصول جهانتاب داشته باشید.

 

صفحات جایگزین صفحه چوب راش

صفحه ی رویی این میز می تواند به جای صفحه ی تماما چوب راش از جنس شیشه ای، ام دی اف یا کورین نیز باشد.

بسته به این که قصد داشته باشید میز W14 را در چه فضایی به کار برید، صفحات جایگزین برایتان مناسب خواهند بود.

میز W14 در ابعاد 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و 10 نفره تولید می شود و به انتخاب مشتری سفارش این میز در هر یک از ابعاد بالا امکان پذیر است.

 

 

تیم فروش جهانتاب در توصیف این میز چوبی آورده است؛ میز رستورانی زیبای W14، با استراکچر چوبی، زینت دهنده منازل، رستوران ها و کافه ها می باشد. در وسط صفحه این میز به صورت پیش فرض شیشه ای به کار رفته اما به صورت کلی طبق سلیقه مشتری قابل تغییر می باشد. پایه های چوبی این میز غذاخوری به صورت متقاطع می باشد که جلوه خاصی را ایجاد نموده است، سبک و سیاق میز مناسب با فضاهای تقریبا مدرن می باشد و همچنین ست کردن مناسب با صندلی های هماهنگ، تکمیل کننده فضا می باشد. W14 از استحکام و ظرافت بالایی برخوردار است و در ابعاد سفارشی تولید می شود.