برای آن که بتوانید کافی شاپی مدرن و با کیفیت راه اندازی کنید به تجهیزات کافه نیازمند هستید. در صورتی که تجهیزات تکمیل و مناسب نداشته باشید، نمی توانید سفارشات مشتری ها را به بهترین نحو و در زمان مناسب آماده کنید. با شروع فصل سرما بهتر است لیستی از بهترین دمنوش ها را در منوی خود جای دهید. دمنوش ها در این فصلی که در آن قرار داریم گزینه ای بی نظیر است که با داشتن خواص متعدد طعم های متنوعی را نیز می توانید تجربه کنید. حال قصد داریم در این مطلب کافه های بی نظیر در سطح شهر تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم. 

 

کافه گراف

 

کافه گراف یکی از کافه های قدیمی در ساختمان آ اس پ است که جوانان این مکان را به عنوان پاتوق خود انتخاب کرده اند. این کافه کیفیت غذا های خود را نظیر همان روز های اولیه ی شروع به کار حفظ کرده است. محیط این کافه بسیار گرم و صمیمانه است. در صورتی که مسیرتان به شیخ بهایی رسید، رفتن به این کافه را فراموش نکنید.

آدرس: شیخ بهایی، مجتمع آ اس پ

شماره تلفن: ۸۸۰۴۸۸۴

 

 

کافه رستوران کاوالی

 

اگر دنبال کافه رستورانی مجلل و خانوادگی هستید، کافه کاوالی را به شما عزیزان معرفی می نماییم. در صورتی که گذرتان به سعادت آباد خورد، حتما سری هم به کافه رستوران کاوالی بزنید. جالب است بدانید که معماری این ساختمان نظیر معماری های اروپایی است. این کافه رستوران جز بهترین کافه های شهر تهران است که اگر با وسیله ی نقلیه ی شخصی خود به این کافه می روید باید بدانید که هیچ جای نگرانی برای جای پارک خودرو وجود ندارد، چراکه یک پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود مقرر کرده اند. ساختمان این کافه از دو طبقه تشکیل شده است که طبقه ی اول محیطی گرم و دوستانه دارد و طبقه دوم نیز وی آی پی است و برای ملاقات های  رسمی مناسب تر است. کیفیت غذا ها نیز در این کافه رستوران زبانزد خاص و عام است. 

آدرس: فرحزاد شمالی پلاک ۲۵ رستوران بین المللی کاوالی

شماره تلفن: ۲۲۱۱۴۹۷۶

 

 

کافه نیشکر

 

کافه نیشکر کافه ای بی نظیر و همه چیز تمام در بلوار اندرزگو است که در آن انواع خوراکی های خوشمزه را میل خواهید کرد. لازم به ذکر است که در آخر هفته ها نیز موسیقی زنده در آن برگزار می شود. این کافه دارای محسنات زیادی است که می توان به سرو بهترین دمنوش، سرو کیک و شیرینی های داغ نیز اشاره کرد. این کافه در طبقه ی فوقانی شیرینی نیشکر قرار گرفته است که این موقعیت موجب شده تا این کافه جذابیت خاص خود را داشته باشد. در این کافه قلیان نیز در اختیار مهمانان قرار داده می شود. 

کارکنان نیشکر تزئینات و دکور های فوق العاده ای برای زیبا تر شدن محیط داخلی کافه ترتیب داده اند که این امر موجب می شود  مشتری های بیشتری به این کافه جذب شوند. سیگار کشیدن در فضای این کافه آزاد است. اینترنت رایگان نیز در دسترس مهمانان قرار داده می شود. برای رفتن به کافه نیشکر می توانید به صورتی تلفنی، اینترنتی و حتی حضوری میز مورد نظر خود را رزرو نمایید. 

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، پلاک ۶۶، طبقه فوقانی شیرینی نیشکر

شماره تلفن: ۲۲۲۳۸۰۶۱

 

 

کافه تهروون

 

کافه تهروون کافه ای در باغ نگارستان با دیوار های آجری قدیمی است که اگر روزی برای دیدن باغ موزه نگارستان رفتید، سپری کردن اوقات خود را در کافه فراموش نکنید. کافه تهروون در بخش بیرونی خود فضایی بی نظیر به وجود آورده است که در آن نزدیک به ۱۰ میز قدیمی با صندلی های لهستانی قرار داده است که می توانید در بین درختان و در فضای بیرونی این کافه بشینید و از فضا و هوای بی نظیر لذت ببرید. در این کافه موسیقی سنتی قدیمی که با فضای کافه تناسب دارد پخش می شود و حس بی نظیری را در مهمانان زنده می کند.

آدرس: تهران، پشت مترو بهارستان، انتهای خیابان دانشسرا، ابتدای خیابان گودرزی، علائی سابق، درب شمالی و اصلی باغ موزه نگارستان

شماره تلفن: ۳۳۹۰۰۱۳۸

 

 

برای آن که بتوانید کافی شاپی مدرن و با کیفیت راه اندازی کنید به تجهیزات کافه نیازمند هستید. در صورتی که تجهیزات تکمیل و مناسب نداشته باشید، نمی توانید سفارشات مشتری ها را به بهترین نحو و در زمان مناسب آماده کنید.

 

کافه آوانسن

 

فرصتی مناسب تا هم به سینما و هم کافه بروید. در طبقه بالایی سینما بلوار واقع در بلوار کشاورز کافه ای به نام آوانسن قرار دارد. ایده خوب این کافه این است که زمانی که افراد منتظر پخش فیلمشان هستند میتوانند مدت زمان بیکاری خودشان را در این کافه بگذرانند. البته این کافه دو شعبه دیگر هم دارد که در شهرآرا و تقاطع طالقانی قرار گرفته اند.فضای داخلی کافه دارای نور کافی میباشد و همینطور فاصله میزها از هم مناسب است.

آدرس: بلوار کشاورز-بعد از خیابان شانزده آذر – سینما بلوار

 

 

کافه ویونا پلازا

 

در خیابان زعفرانیه کافه ای بی نظیر به اسم کافه ویونا پلازا وجود دارد که جز بهترین کافه های شهر تهران به شمار می آید. سرویس دهی این کافه از کیفیت فوق العاده ای برخورد دار است. کافه ویونا پلازا از محیطی دنج بهره می برد که محبوبیت خاصی در بین جوانان دارد. در این کافه صبحانه های خوشمزه با بهترین قیمت ها سرو می شود. 

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، سه راه آصف، مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا، طبقه دوم