قبولی پلتفرم هوشمند آموزشی است که بر خلاف روش های سنتی, سعی دارد با تولید محتوای اختصاصی, کتب کمک آموزشی انتشارات معتبر کشور را به صورت هوشمند و تعاملی به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر بانک سوالات قبولی با همکاری معتبرترین انتشارات سراسر کشور از پایه دهم تا دکتری را تحت پوشش قرار داده و هر روز جهت بهبود آن می کوشد.

این پلتفرم آموزشی یکی از برترین اپلیکیشن هایی است که توانسته در زمینه آموزشی موفق ظاهر شود. کنکوری‌ها هیچ وقت این سطح از آسایش را تجربه نکرده بودند، این که اپلیکیشنی مثل قبولی هست تا مربی تست‌زنی‌شان باشد و نیازی نباشد کتاب‌های قطور را با خود این طرف و آن طرف ببرند.

قبولی که کارش را از ارائه تست‌های کنکور شروع کرده بود، به همین موضوع قناعت نکرد و به تدریج خدمات بیشتری مثل آزمون‌ساز، فروش کتاب‌های کمک درسی از انتشارات معتبر و نمونه سؤالات آزمون‌های پزشکی و استخدامی را هم به قابلیت‌های اپلیکیشن اضافه کرد تا مخاطبینش فقط دانش‌آموزان و پشت‌کنکوری‌ها نباشند و توجه همه جانبه به همین موضوعات سبب شد که از رقبایش جلو بیفتد.

برای دانلود اپلیکیشن قبولی از این لینک استفاده کنید. همچنین در اینجا می توانید در مورد دیگر اپلیکیشن های برتر ۹۸ بیشتر بخوانید.