کتاب جادوی فکر بزرگ کتابی در مورد موفقیت فردی است که بیش از شش میلیون نسخه ی چاپی از آن در سراسر جهان فروخته شده است. نویسنده این کتاب دیوید شوارتز است و درباره تفکر اشتباه نسبت به موفق بودن اطرافیان صحبت می کند. او معتقد است که بیشتر افراد در این تفکرند که توسط افرادی محاصره شده اند که ازآنها موفق ترند و از آن ها بیشتر کسب درآمد می کنند.

موفقیت افراد بیشتر از آنکه به هوش آنها بستگی داشته باشد به تفکر آنها بستگی دارد. نویسنده کتاب جادوی فکر بزرگ اعتقاد دارد، تا بزرگ فکر نکنیم و تا خود را باور نداشته باشیم به جایی نمی رسیم. این کتاب به ما می آموزد چگونه تفکری داشته باشیم که ما را به سمت موفقیت های بیشتر و بزرگ تر هدایت کند. در این کتاب تفاوت افراد ناموفق و موفق و تفاوت افرادی که بزرگ فکر می کنند با دیگران به وضوح مشخص می شود.

خود کتاب مدعی است که روش های گفته شده در آن برای عمل کردن است و نه فقط خواندن!

در همان ابتدای کتاب بخشی به نام «کارهایی که این کتاب برای شما انجام می دهد» وجود دارد که هدف از نگارش و خواندن این کتاب را به صورت کامل توضیح می دهد. نویسنده در ۱۳ فصل به ما نشان می دهد که چرا و چگونه بزرگ بیندیشیم و چگونه از این ابزار قدرتمند در زندگی خود استفاده کنیم.