لندن یکی از محبوب ترین شهرها برای گردشگران است. گرچه هزینه های خرید تور اروپا و رزرو هتل بالاست، زیبایی های لندن و جاذبه های گردشگری عجیب و منحصر به فردش، گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به این شهر می کشاند.
برخی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در شهر لندن:

برج HM لندن
با وجود شهرت تیره و تار برج لندن به عنوان محلی برای شکنجه و مرگ، در این دیوارها شما می توانید تاریخ یک کاخ سلطنتی، اسلحه خانه و قلعه قدرتمندی را کشف کنید. همچنین از حیوانات وحشی و شگفت انگیزی که در این قلعه ساکن هستند و اولین باغ وحش لندن را به وجود آورده اند، دیدن کنید.

موزه بریتانیا
موزه مشهور بریتانیا خانه کارهای هنری دستی از دوران ماقبل تاریخ تا دوران مدرن است. برجسته ترین موارد این موزه Rosetta Stone، مجسمه های پارسنون (Parthenon)، و مومیایی های مصر باستان است.

گالری ملی
برای علاقمندان به هنر بخصوص نقاشی، گالری ملی، بسیار جالب خواهد بود . این گالری مجموعه ای بی نظیر از نقاشی های اروپایی از قرن 13 تا 19 است. شاهکارهای ون گوگ، داوینچی، بوتیچلی، پاسبان، رنوار، تیتان و استابس را در این گالری تماشا کنید.

Tate Modern
موزه Tate Modern ، موزه ای برای نمایش هنر مدرن و معاصر است. ساختمان موزه قبلا یک نیروگاه بوده است و به همین دلیل معماری و سبکی خاص دارد. 

چشم کوکاکولایی لندن (Coca-Cola London Eye)
چشم کوکاکولایی لندن بزرگ ترین چرخ و فلک شهر لندن است که بدلیل ارتفاع بلندش، می توان نمایی زیبا از شهر لندن را تماشا کرد. از درون این کپسول ها، می توان 55 جاذبه گردشگری برجسته لندن را دید.
 

سیاه چال لندن
هیجان انگیز، ترسناک و سرگرم کننده - سیاه چال لندن در منطقه Southbank قرار دارد. این سیاه چال مخوف داستان های ترسناک زیادی در مورد تاریخ لندن برای شما دارد. پس خود را برای دیدن وحشتناک ترین چهره لندن آماده کنید.

جاذبه های گردشگری لندن به این چند مورد محدود نیست و آنقدر مناطق دیدنی وجود دارد که می توانید حداقل یک ماه را در این شهر سر کنید. اما اگر با تور اروپا سفر می کنید و چند روز در این شهر هستید، این جاذبه های دیدنی را از دست ندهید.