با وجود درگیری هایی که در خاورمیانه وجود دارند، ترکیه گردشگران را به امن بودن شهرهایش اطمینان می دهد. و همین باعث شده تور آنتالیا همچنان جز پرطرفدارترین تورهای نوروزی بحساب آید. اگر شما نیز قصد خرید تور آنتالیا را دارید، هتل پنج ستاره آدونیس را نیز بررسی کنید.

معرفی هتل 5 ستاره آدونیس آنتالیا
هتل آدونیس یکی از هتل های زیبا و نسبتا گرانقیمت شهر آنتالیا بحساب می آید. این هتل در زیباترین و توریست پذیرترین منطقه شهر، یعنی منطقه زیبای لارا، واقع شده است. هتل آدونیس در فاصله  15 کیلومتری از فرودگاه است و با ترانسفر فرودگاهی هتل رفت و آمد به فرودگاه در کمتر از 10 دقیقه ممکن است. همچنین از هتل دسترسی بسیار آسانی نیز به مراکز توریستی آنتالیا وجود دارد. علاوه بر فروشگاه خود هتل، با پیاده روی 15 دقیقه ای به مراکز خرید و رستوران های زیادی می توان رسید. به دلیل قرارگیری هتل بر روی صخره ، چشم اندازی زیبا و حیرت انگیز از دریای مدیترانه قابل تماشا است.

کلیه فضاهای هتل آدونیس به زیبایی طراحی شده اند و از بهترین مصالح و وسائل برای ساخت و تزئین آن بهره برده اند. این هتل دارای 184 اتاق استاندارد است که هر کدام حدودا 19 مترمربع مساحت دارند. 39 سوئیت هتل نیز با متراژهای 45 مترمربع و 35 متر مربع، جای خوب و اقامتی راحت برای سفری خانوادگی است. البته سوئیت های 2 دو اتاق خوابه با متراژ 62 متر مربع نیز وجود دارند. 2 اتاق مخصوص معلولین با تمام امکانات مورد نیاز آنها با 20 مترمربع مساحت تعبیه شده است.
همه اتاقهای هتل آدونیس دارای تراسی با چشم انداز دریا یا جنگل هستند. اتاقها از کلیه امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم پرسرعت رایگان ، چای ساز و قهوه جوش، تلویزیون ال سی دی با شبکه های ماهواره ای، تخت های راحت و بالش های ضدحساسیت  و گاوصندوق برخوردار هستند.
به علاوه ، هتل آدونیس دارای چندین رستوران با خدمات Ultra All Inclusive است و مهمانان هتل می توانند صبحانه ، ناهار ، شام و تمام میان وعده های خود را به صورت بوفه از میان خوراکی ها و خوردنی های مختلف انتخاب و میل کنند.
از امکانات تفریحی هتل آدونیس می توان به استخرهای در فضای باز، استخر کودکان، استخر در فضای سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، سالن ماساژ، اتاق بازیهای کامپیوتری، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی و آرایشگاه اشاره کرد.