بسیاری از آژانس های مسافرتی با ارائه ی تورهای نوروزی به مقاصد مختلف گردشگری، مسافران بسیاری را برای این سفر آماده می کنند.

 

تور کشور سردسیر روسیه، یک تور مسافرتی کاملا متفاوت با حال و هوایی دیگر است. سفر به روسیه و خصوصا شهرهای مسکو و سن پطرزبورگ، مانند سفر در طول تاریخ است.

برای رزرو یک هتل ایده آل در روسیه، شما را به شهر سن پطرزبورگ می بریم. هتل 4 ستاره ی پارک این پریبالتییسکایا با داشتن 1200 اتاق و سوئیت یک هتل وسیع می باشد.

هنگام اقامت در این هتل شهر سن پطرزبورگ چشم انداز خلیج فنلاند را در مقابل خود خواهید داشت.
هتل پارک این پریبالتییسکایا را می توان یک هتل با امکانات عالی و در ضمن هتلی بین المللی دانست. خدمه و کارکنان این هتل به زبان های رایج دنیا از قبیل فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، لهستانی، ترکی و البته روسی صحبت می کنند.

 

فاصله ی هتل پارک این پریبالتییسکایا تا Lan Expo که یک نمایشگاه بزرگ در سن پطرزبورگ است، تنها 3 دقیقه می باشد. همین طور با طی 25.7 کیلومتر از فرودگاه پولکوو   Pulkovo خود را به این هتل خواهید رساند.
در کنار بازدید از دیدنی های کشور روسیه و بناهای زیبای شهر سن پطرزبورگ، اقامت در هتل پارک این پریبالتییسکایا می تواند سفری ایده آل و به یاد ماندنی را برای شما رقم زند.