کشور تایلند یکی از محبوب ترین مناطق توریستی جهان محسوب می شود که هر ساله تعداد بیشماری توریست از سراسر دنیا راهی آنجا می شوند تا از جاذبه های توریستی این کشور آسیایی لذت ببرند. از ایران نیز گردشگران در تمامی طول سال با خرید تور تایلند راهی شهرهای توریستی این کشور می شوند تا این بهشت روی زمین را از نزدیک مشاهده بکنند.

 



 

تایلند را بیشتر بشناسیم

تایلند کشوری با وسعت 513هزار کیلومتر مربع است که در حنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. پایتخت تایلند شهر توریستی بانکوک و زبان مردم این مرز و بوم زبان تایلندی است.
اما تایلند به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود و قرارگیری در نزدیکی دریا از آب و هوای معتدل گرمسیری برخوردار است که این کشور را در تمامی طول سال مناسب برای گردشگری می کند. شهرهای توریستی مهم تایلند شهرهای بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی هستند که گردشگران در طول سال با خرید تور تایلند خود را به این شهرها می رسانند تا چند روزی را در بهشتی روی زمین سپری بکنند.

 

 

جاذبه های گردشگری تایلند

همانطور که گفته شد تایلند به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی دارای آب و هوایی معتدل است که آنرا مطلوب گردشگران از سراسر دنیا کرده است. اما تایلند مملو از جذابیتها است، از طبیعت سرسبز و بکر گرفته تا سواحل زیبا و رویایی با آبهای زلال. پوشش گیاهی تایلند و گونه های جانوری متنوع یکی از مهمترین جذابیتهای تایلند برای گردشگران محسوب می شوند. برای ایرانیان تایلند با جغرافیای متفاوت یکی از محبوب ترین نقاط توریستی در جهان است که در تمامی ماههای سال اقدام به خرید تور تایلند کرده و خود را چند روزی مهمان شهرهای زیبایی چون بانکوک، پاتایا و پوکت می کنند. از زیباییهای این کشور آسیایی هرچه بگوییم کم است و باید مسافر این کشور بشوید تا این شگفتیها را از نزدیک درک بکنید.