آیا شما نیز قصد راه اندازی فست فود در شهر بزرگ تهران دارید؟ امروزه به دلیل تقاضا و علاقه ی زیاد مردم به فست فود ها این کسب و کار رونق بسیاری گرفته است و اکثر جوانان نیز رویای راه اندازی یک فست فود را در سر می پرورانند. برای راه اندازی یک فست فود موفق و مدرن نیاز به سرمایه و بودجه ی کافی است. حال اگر سرمایه ی چندانی برای شروع ندارید، نگران نباشید چراکه فست فود های زیادی در تهران راه اندازی شده است که در مدت بسیار کم با شکست مواجه شده و خود را از این صنعت خارج کرده اند. بنا بر این به راحتی می توانید تجهیزات کارکرده فست فود را به بهترین قیمت تهیه نمایید. با اجاره ی یک مکان کوچک و استفاده از تجهیزات کارکرده فست فود می توانید شروع خوبی داشته باشید. 

اکثر فست فود های بزرگ و موفق با مشاوره های پی در پی، گام به گام و کاملا اصولی قدم در این صنعت گذاشته اند و توانسته اند پله های موفقیت را یکی یکی طی کنند. اگر نمی توانید با بودجه ی اندکی که دارید از مشاوره راه انداز فست فود کمک بگیرید، بهتر است برخی از فست فود های موفق را در نظیر داشته باشید و نقاط ضعف و قوت آن ها را بشناسید و گاها الگو برداری کنید، تا بتوانید خود را در این صنعت زنده نگه دارید. حال با ما همراه باشید تا برخی از فست فود های موفق سطح شهر تهران را به شما معرفی نماییم.

 

ساندویچ ژوزف

 

همان طور که از اسم این فست فود مشخص است، ساندویچ ژوزف به ارامنه تعلق دارد. ارامنه همان کسانی هستند که ژامبون هایی بی نظیر و با کیفیت همچون آندره تولید می کنند و بخشی از آن ها در ساندویچ ژوزف هم جای دارد. این فست فود سرویس بیرون بر ندارد. لازم به ذکر است که در طول زمان ناهار غلغله ای عجیب را مقابل این ساندویچی کوچک می بینیم که همگی طالبان ساندویچ های کوچک با طعم پیاز و جعفری هستند. بهترین ساندویچ این فست فود سوسیس فرانکفورتر است که از محبوبیت بسیاری در بین مشتری ها برخوردار است. سابقه ی این ستدویچی ۳۱ ساله است و هواداران بسیاری دارد و مدیر رستوران می گوید: به دلیل سنتی بودن این اغذیه فروشی مشتری های زیادی به سمت خیابان نیلوفر می آیند. 

منوی ساندویچی ژوزف محدود و ساده است ولی ساندویچ هایی که عرضه می کند بسیار خوشمزه است. این رستوران نظیر رستوران های قدیمی دیگر مشتری های قدیمی و خاص خود را دارد و مهم ترین دلیل مشتری های دائمی این اغذیه فروشی حس خوب و نوستالژیکی است که با نان های قدیمی که به آن نان بولکی می گفتند ساندویچ های خود را سرو می کنند.

آدرس: آپادانا ( خرمشهر )، خیابان نیلوفر ( عشقیار )

 

 

ساندویچ خانواده

 

ساندویچ خانواده به ساندویچ موسیو نیز شهرت دارد این فست فود با کیفیت و کم سابقه در محله ی سید خندان واقع است. لیست منوی این فست فود نیز چنان بلند بالا نیست ولی با منوی محدود خود بسیار پر طرفدار است. اگر روز های تعطیل قصد رفتن به این مکان را دارید، باید بدانید که کمی صبر باید داشته باشید چراکه ازدحام جمعیت در روز های تعطیل بیشتر است. اگر برای بار اول است که به این اغذیه فروشی می روید بهتر است بدانید که ساندویچ های کوکتل و رست بیف چیزی نیست که آن را از دست بدهید. خوشمزه ترین ساندویچ های رست بیف را تنها در این رستوران می توانید میل کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است که این فست فود جایی برای نشستن ندارد و پس از سفارش دادن و تحویل غذا باید آن را در ماشین میل کنید و یا همراه خود آن را به خانه ببرید. در اطراف این فست فود جای پارک زیادی پیدا خواهید کرد و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد. صاحبان این ساندویچی دو هموطن ارمنی هستند که نام آن ها جورج و ویگن است. کوکتل آپ پز شده، پیاز و جعفری داخل ساندویچ اصلی ترین وجه تمایز این ساندویچ ها است.

 

 

ساندویچ فریدون

 

ساندویچ فریدون یکی دیگر از ساندویچ فروشی هایی است که کسانی که به این سبک فست فود علاقه دارند، طرفدار درجه یک ساندویچ فریدون هستند. به طور قطع یا از این ساندویچ فریدون غذا سفارش داده اید و خورده اید و یا آوازه ی این ساندویچی بار ها و بار ها به گوشتان خورده است. ساندویچ فریدون یکی از ساندویچی های معروف تهران به شمار می آید و به دلیل کیفیت بالا و ساندویچ های پر ملاتش مشهور شده است. درسته که این ساندویچی جای نشستن نداره، اما به دلیل طعم عالی غذاهاش، اینجا جزو شلوغ ترین ساندویچی هاست. در بین غذاهای متنوعی هم که ارائه میده، ساندویچ استیک اینجا، طعم بی نظیر و خاصی دارد. در این فست فود تنها ناهار و شام ارائه داده می شود و به سختی جای پارک پیدا خواهید کرد. 

آدرس: تهران، نیلوفر ( عشقیار )، پایین تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا